Függőleges videókkal kísérletezik az Amazon tulajdonában lévő streamingplatform, és ezzel nemcsak a nézői élményt, hanem a gyerekek képernyőhasználati szokásait is megváltoztathatja.
A cél: megóvni a gyerekeket az algoritmusok által gerjesztett pszichés nyomástól, testképzavartól és manipulációtól, még ha az online szabadságjogok sérülnek is.
Bárki, aki mobiljátékokkal játszik, vagy reklámokkal néz videókat már találkozott a Temu ingyen tabletet ígérő promóciójával. Az ígéret szép, és gyermekeink is könnyen bedőlhetnek neki. De mit is jelent ez a gyakorlatban?
Vége az automata mesék aranykorának? A YouTube szigorít a mesterséges intelligencia által gyártott videók kapcsán.
Egy 18 éves fiú élő adásban vetett véget életének Budapesten – a tragédiát többen is nézték egy chatszobában, mégsem hívott senki segítséget.
A Meta új kísérleti funkciója érzékeny vitát indíthat el az adatainkhoz való hozzáférés határairól, és gyerekeinkkel még fontosabb beszélgetni a digitális lábnyom fogalmáról.
Egy cipőbolt kampánya látszólag csak egy újabb marketingfogás – de amikor fiatalok tetoválják magukra egy márka logóját ajándék sneakerért, akkor abból lehetnek gondok.
Egyelőre nem tudni, kik a „nagyon gazdag emberek”, akik megvennék a TikTok amerikai üzletágát, de Donald Trump szerint az üzlet már majdnem megköttetett.
Egy TikTok-kísérletből szokatlan digitális tanmese lett: egy pár cipő, egy rejtett nyomkövető, és a globális adománylánc valósága.
Egyre több ország készül arra, hogy ténylegesen korlátozza a gyerekek hozzáférését az olyan platformokhoz, mint a TikTok, az Instagram vagy a Snapchat. De hogyan lehet online megbízhatóan ellenőrizni, hány éves valaki?
Tele vagyunk céges ígéretekkel, hogy az Insta most már biztonságos hely a tiniknek. Egy új kutatás eredményei egészen más képet mutatnak.