Az ár gyanúsan alacsony, az ajánlat túl jó ahhoz, hogy igaz legyen. Mégis sokan kattintanak, ráadásul zavartalanul futó Facebook-hirdetések formájában vernek át minket adathalászok.
Sok szülő és gondviselő azért oszt meg képeket gyermekeiről, hogy megmutassa a legörömtelibb pillanatokat a családdal, barátokkal. Ugyanakkor fontos tisztában lenni a gyerekekről szóló online tartalommegosztás – az úgynevezett sharenting – kockázataival.
Egy új kutatás szerint a szülők közösségimédia-használata negatívan befolyásolja a gyerekeiket, ráadásul akkor is, amikor éppen nincs kézben a telefon. De mit is jelent ez?
A disztópikus ifjúsági regényekben a szegényeket uszítják egymásnak a gazdagok szórakoztatására, de persze MrBeast ebből is tudna valóságshowt csinálni, még ha nem is értette meg az eredeti mű üzenetét.
Steve Chen, a YouTube társalapítója, kétgyermekes apa és a digitális világ egyik úttörője most saját szülöttje ellen szólalt fel.
A streaming nemcsak játék - és nem is csak a játékról szólhat. Amikor egy gyerek azt mondja, hogy streamer szeretne lenni, a legtöbb szülő megijed. Segítünk, mire kell ilyenkor figyelni.
A TikTok mindig élen járt abban, hogy új, sokszor kissé túlfűtött táncstílusokkal bolondítsa meg a fiatalokat, segítünk értelmezni az új trendeket.
Függőleges videókkal kísérletezik az Amazon tulajdonában lévő streamingplatform, és ezzel nemcsak a nézői élményt, hanem a gyerekek képernyőhasználati szokásait is megváltoztathatja.
A cél: megóvni a gyerekeket az algoritmusok által gerjesztett pszichés nyomástól, testképzavartól és manipulációtól, még ha az online szabadságjogok sérülnek is.
Bárki, aki mobiljátékokkal játszik, vagy reklámokkal néz videókat már találkozott a Temu ingyen tabletet ígérő promóciójával. Az ígéret szép, és gyermekeink is könnyen bedőlhetnek neki. De mit is jelent ez a gyakorlatban?
Vége az automata mesék aranykorának? A YouTube szigorít a mesterséges intelligencia által gyártott videók kapcsán.
Egy 18 éves fiú élő adásban vetett véget életének Budapesten – a tragédiát többen is nézték egy chatszobában, mégsem hívott senki segítséget.
A Meta új kísérleti funkciója érzékeny vitát indíthat el az adatainkhoz való hozzáférés határairól, és gyerekeinkkel még fontosabb beszélgetni a digitális lábnyom fogalmáról.
Egy cipőbolt kampánya látszólag csak egy újabb marketingfogás – de amikor fiatalok tetoválják magukra egy márka logóját ajándék sneakerért, akkor abból lehetnek gondok.
Egyelőre nem tudni, kik a „nagyon gazdag emberek”, akik megvennék a TikTok amerikai üzletágát, de Donald Trump szerint az üzlet már majdnem megköttetett.
Egy TikTok-kísérletből szokatlan digitális tanmese lett: egy pár cipő, egy rejtett nyomkövető, és a globális adománylánc valósága.
Egyre több ország készül arra, hogy ténylegesen korlátozza a gyerekek hozzáférését az olyan platformokhoz, mint a TikTok, az Instagram vagy a Snapchat. De hogyan lehet online megbízhatóan ellenőrizni, hány éves valaki?
Tele vagyunk céges ígéretekkel, hogy az Insta most már biztonságos hely a tiniknek. Egy új kutatás eredményei egészen más képet mutatnak.