A Meta új kísérleti funkciója érzékeny vitát indíthat el az adatainkhoz való hozzáférés határairól, és gyerekeinkkel még fontosabb beszélgetni a digitális lábnyom fogalmáról.
Egy cipőbolt kampánya látszólag csak egy újabb marketingfogás – de amikor fiatalok tetoválják magukra egy márka logóját ajándék sneakerért, akkor abból lehetnek gondok.
Egyelőre nem tudni, kik a „nagyon gazdag emberek”, akik megvennék a TikTok amerikai üzletágát, de Donald Trump szerint az üzlet már majdnem megköttetett.
Egy TikTok-kísérletből szokatlan digitális tanmese lett: egy pár cipő, egy rejtett nyomkövető, és a globális adománylánc valósága.
Egyre több ország készül arra, hogy ténylegesen korlátozza a gyerekek hozzáférését az olyan platformokhoz, mint a TikTok, az Instagram vagy a Snapchat. De hogyan lehet online megbízhatóan ellenőrizni, hány éves valaki?
Tele vagyunk céges ígéretekkel, hogy az Insta most már biztonságos hely a tiniknek. Egy új kutatás eredményei egészen más képet mutatnak.