2025.08.12. Képernyőidő
Sem az internetes felület, sem az MVM Next mobilalkalmazás nem lesz elérhető, így szünetel a mérőállás-bejelentés, valamint a gáz- és villanyszámlák applikáción keresztüli befizetése is.
2025. augusztus 15-én péntek reggel 8 órától egészen augusztus 17-én, vasárnap este 10 óráig az MVM tervezett karbantartást végez az online ügyfélszolgálatán. Ez idő alatt sem az internetes felületen, sem az MVM Next mobilalkalmazásban nem tudunk majd semmit sem csinálni, tehát:
- nem lesz elérhető a mérőállás-bejelentés
- és a gáz- és villanyszámlák applikáción keresztüli befizetése sem lehetséges.
Ha többet akarsz tudni, kövess minket
Facebookon és
Instagramon!
A vállalat
online közleményében arra kéri az ügyfeleket, hogy lehetőség szerint minden aktuális ügyintézést még a karbantartás kezdete előtt végezzenek el.
Külön figyelmeztetik az előre fizetős árammérővel rendelkező felhasználókat: ebben az időszakban az online feltöltés nem fog működni, csak a kijelölt feltöltőpontokon lesz elérhető. Az MVM kéri, hogy aki ilyen mérőt használ, időben gondoskodjon a feltöltésről, elkerülve az áramszolgáltatás megszakadását.
Miért fontos ez szülőként?
Tervezzünk most tudatosan előre. Egy ilyen leállás különösen azokat a családokat érintheti érzékenyen, akik
előre fizetős mérőt használnak, vagy
a számlabefizetést, mérőállás-bejelentést jellemzően utolsó pillanatra hagyják.
Előre fizetős ügyfeleknél a felhasználó meghatározott árammennyiséget vásárol és azt tölti fel a mérőre. Amikor a mérőn lévő áram elhasználódik, az áramszolgáltatás automatikusan leáll, és csak újabb feltöltéssel lehet folytatni a fogyasztást.